
Specijalist za tehničku podršku (m/ž)
Želiš postati dio visokotehnološke tvrtke s bogatim iskustvom u razvoju i implementaciji sofisticiranih rješenja iz područja elektrotehnike, informatike i sigurnosti? Tvoj zadatak je biti prva linija komunikacije s našim korisnicima u slučaju da im je potrebna pomoć!
Tvoji zadaci
- podrška korisnicima naših usluga
- rješavanje korisničkih poteškoća tehničke prirode
- vođenje popratne administracije
- komunikacija s timovima izvođenja i razvoja koji su tvoja stalna potpora.
Uvjeti
- SSS/VŠS iz područja elektrotehničkog ili informatičkog smjera
- iskustvo rada s mrežnim tehnologijama
- poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
- razvijene komunikacijske vještine
- usmjerenost na rješavanje problema
- engleski jezik.
Nudimo
- stimulativna primanja te kontinuirano povećanje istih sukladno profesionalnom napretku
- naknada za prijevoz, stimulacije za izvrsnost, prigodne nagrade (božićnica, uskrsnica, regres, darovi za djecu i sl.) ovisno o poslovnim rezultatima društva
- fleksibilno radno vrijeme
- dodatno zdravstveno osiguranje (godišnji sistematski pregledi i cjelogodišnji popusti na liječničke preglede)
- mogućnosti unaprjeđenja ovisno o sposobnostima i interesu zaposlenika
- edukacije prema razvojnim smjerovima tvrtke te vlastitim preferencijama radnika (stručna usavršavanja, certifikacije, konferencije, tečajevi, webinari, seminari i sl. )
- tečajevi stranih jezika u prostorijama Poslodavca
- profesionalno, prijateljsko i poticajno radno okruženje, rad u timovima motiviranih i kvalitetnih stručnjaka
- rad na određeno s mogućnosti zaposlenja na neodređeno.
Vrsta zaposlenja: Na određeno vrijeme, Stalni radni odnos
Prijavu slati na posao@eccos.com.hr. Prijava mora sadržavati naznačenu poziciju za koju se prijavljuješ, kratko objašnjenje zašto bi se htio pridružiti Eccosovom timu te životopis.
Trajanje oglasa: do popunjavanja pozicije.