Politike

POLITIKA INTEGRIRANOG SUSTAVA UPRAVLJANJA

ECCOS-INŽENJERING d.o.o. obvezuje se osigurati kvalitetu, štititi okoliš, odgovorno gospodariti energijom, osigurati sigurnost i zaštitu informacija te omogućiti sigurna radna mjesta i zaštitu zdravlja ljudi na svim mjestima na kojima provodi svoje aktivnosti, primjereno prirodi, opsegu i utjecaju na kvalitetu, okoliš, energiju, sigurnost i zaštitu zdravlja, te sigurnost informacija.

Visoka razina implementiranih sustava upravljanja kvalitetom prema ISO 9001, zaštitom okoliša prema ISO 14001, zaštitom zdravlja i sigurnošću prema ISO 45001 i SCCp, sigurnošću informacija prema ISO 27001 i energijom prema ISO 50001, temelj su budućeg razvoja i garancija zadovoljstva naših kupaca, svakog radnika, poslovnih partnera, vlasnika i društvene zajednice.

Odgovornost za uspostavljene sustave upravljanja potvrđuje se upravljanjem i provedbom u poslovnim procesima i svim Eccosovim organizacijskim cjelinama.
Uprava redovito provjerava i ocjenjuje uspostavljene sustave upravljanja.
Dostizanje zadane razine kvalitete i stalno unapređenje postiže se trajnim osiguranjem postavljenih ciljeva integriranog sustava upravljanja.


Opredjeljenjem za stalno unapređenje uprava:

  • osigurava dostupnost informacija i resursa za ostvarenje ciljeva,
  • omogućuje odgovorno ponašanje u zaštiti okoliša kako bismo sačuvali čisti okoliš za buduće generacije i spriječili onečišćenja
  • djeluje na kontinuiranom usklađivanju sa zakonskim, ugovornim i drugim primjenjivim zahtjevima vezanima za djelatnost i zahtjeve integriranog sustava upravljanja
  • proaktivno djeluje na sprječavanje nesreća, ozljeda na radu, profesionalnih bolesti i svih ostalih rizika za
  • zdravlje povezanih sa svakodnevnim poslovnim aktivnostima
  • komunicira s radnicima i omogućuje im sudjelovanje u aktivnostima vezanima za norme
  • osigurava zaštitu i kontrolirani pristup relevantnim podatacima i informacijama u svrhu postizanja ciljeva ISMS-a
  • brine o osiguravanju potrebnih resursa za omogućavanje primjene svih zahtjeva vezanih za ISMS
  • osigurava nabavu energetski učinkovite opreme, proizvoda i usluga

Pravo mjerilo kvalitete pruženih usluga jest zadovoljstvo krajnjih kupaca.

Ova se politika javno objavljuje, temeljni je dio Priručnika integriranog sustava upravljanja, njezine odredbe ugrađene su u sve interne dokumente i obvezujuće za svakog radnika.

Razradom ciljeva na svim razinama poslovanja radnici provode ovu politiku.


U Zagrebu, 10.12.2024.

Uprava:
Krešimir Paić, dipl. ing. el.
Silvio Preglej, dipl. ing. el.